onsdag 5 december 2012

Need for Nude...

Jag har en Nude-period på G. Och nej, det betyder inte att jag har ett stort behov av naket. Utan att jag har knäpp på nude nyanser i make up. Mina naglar är också Nude just nu. Najs.

 

 

Så här ser min sminkhög ut just nu. Bruna skuggor, beige läppstift/glans och rätt så naturliga rouge.

 
 
Rouge från NYX i nyanserna Peachy och Latte, läppstift från Maybelline Colorsensational i färgen Choco Ceam 715, Make Up Store cover all mix, e.l.f Glossy Gloss i ballet slippers och Sleekmakeups ögonskuggepalett iDivine Au Naturel 601 samt Isa Doras Matte Chocolates palett (nr 50)
 
 
Närmare titt på Au Naturel och Matte Chocolates...
 

e.l.f Contouring Blush & Bronzing Powder, MSCHIC baked mineralfoundation i Light 1N samt Lumene Natural Code smile booster läppstift i 3, nude beige.

En annan naken sanning är att jag håller på att bli förkyld. Stegring och en sjutusande huvudvärk. Aningen snorig och ont i halsen. Just snyggt. Men jag åker till Ikea efter en soffa till i fredag om jag så har huvudet under armen. UGH. Tur att det är ledigt imorgon så jag hinner vila lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar